سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی سشوار صنعتی

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی  سشوار صنعتیبه فرایندی که برای محافظت از محصول در انتقال آن به بازارفروش انجام می‌گیرد بسته بندی گفته می شود.به علاوه بسته بندی را به عنوان یک سیستم یکپارچه و مورد نیاز برای حمل و نقل، انبارداری و فروش کالا می‌شناسیم. دستگاه هایی که مکانیسم آن ها به طور دستی هستند به طور معمول در تولیدی ها و در کارهایی مورد استفاده قرار می گیرند ی بسته های کوچک در تعداد کم قابل استفاده است. ز نقطه نظر حرارت دهی به فیلم شرینک،  به دو دسته شرینک پک تونلی و شرینک پک کابینی تقسیم بندی می گردد. در مدل تونلی، محصول از داخل کوره ای که در آن حرارت در حال تابش است عبور می کند تا لایه شیرینگ را جذب خود کند. دستگاه های شیرینگ تونلی به علت نداشتن فک دوخت، سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارند.مورد استفاده ا بنگاه‌های صنعتی می باشد.شیرینگ تونلی دارای محفظه پخت فیلم شیرینگ است به دلیل اینکه این محفظه از بخش های اصلی دستگاه به شمار می‌رود دیواره های آن برای جلوگیری از هدر رفتن گرما توسط پشم سنگ عایق کاری می‌شود اما در مدل شیرینگ پک کابینی محصول داخل محفظه ای کابینی شکل گذاشته و در آن بسته می شود.ر این محفظه، توسط المنت برقی حرارت مورد نیاز برای انقباض فیلم شرینک تامین می گردد. بعد از چند ثانیه نیز درب به منظور برداشت.دستگاه شیرینک کابینی عملیات دوخت و بسته بندی را در یک مرحله انجام می دهد و برای همه نوع فیلم های شرینک از قبیل PVC, PO, PP و غیره مناسب می باشد.

 

لیبل شیرینگ دستگاهی است برای چسباندن لیبل ها و برچسب ها به بدنه بطری توسط گرما غلاف لیبل شیرینک به دوصورت یک پارچه و برش خورده در ضخامت ها و اندازه های گوناگون موجود می باشد. شرکت  طراح وسازنده ماشین آلات خطوط تولیدوبسته بندی صنایع غذایی، پاستیل، بیسکوئیت،شکلاتازاین دستگاه برای پلمپ کردن انواع شیشه های مربا، سس ، عسل و یا بطری های روغن ترمز، انواع کود و سم و… کاربرد داشته و مقرون به صزفه نیز می باشد.امروزه انواع دستگاه پلمپ پلاستیک در بازار موجود است که شما میتوانید انواع ان را در این فروشگاه مشاهده نمایید از دستگاه پلمپ نایلون بگیر تا شیرنگ های شرکتی بزرگ و کوچک که ما قصد داریم در این پست دستگا های شیرنگ صنعتی را توضیح دهیم و برای شما بگویم این دستگاها به چه دردی میخورند 

 

 

سشوار، یک نوع دستگاه شیرینگ دستی و ارزان

 

 

 

دستگاه شیرینگ دستی و ارزان

 

سشوار، یک نوع دستگاه شیرینگ دستی و ارزان می باشد. مهم ترین ویژگی دستگاه شیرینگ دستی و ارزان مقرون به صرفه بودن آن است. این دستگاه ها به شکل های مختلف وجود دارد. یک نوع از آن ها به شکل سشوار است. کار کردن با آن ساده است و در زمان استفاده تنها باید به نکاتی توجه کرد.

 

 

 

 

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی  سشوار صنعتی

 

 

 

 

 

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی  سشوار صنعتی

چنانچه شما به دنبال ساخت دستگاه شیرینگ دستی یا خرید دستگاه شیرینگ رومیزی (دستی) هستید پیشنهاد ما به شما استفاده همزمان از یک دستگاه برش دستی و یک سشوار صنعتی است.ترکیب این دو دستگاه مناسب شیرینگ و پک کردن بسته های کوچک در تعداد کم می باشد.

به دلیل کوچک و  قابل حمل بودن دستگاه سشوار صنعتی و دستگاه برش دستی، میتوان آن را به عنوان یک دستگاه شیرینگ پک دستی یا دستگاه شیرینگ خانگی به حساب آورد! دستگاه سشوار صنعتی سایزی در حدود یک سشوار دستی معمولی دارد.

 

دستگاه درب بند 

نخ پلمپ پلاستیک

پلمپ فشنگی

پلمپ کننده الکترو

دستگاه پلمپ شیرینگ

معرفی دستگاه پلمپ پلاستیک

دستگاه پلمپ مناسب پلمپ

دستگاه رنگ قمز دستی پلمپ

 

 

دستگاه درب بند نیمه اتوماتیک رنگ سبز 

پلمپ فشنگی کانتینری معروف به پلمپ های گوشکوبی

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی سشوار

نخ پلمپ پلاستیکی قفل دار

 

تگاه به اینصورت است که ابتدا رول را به اندازه و با دستگاه برش دستی آماده کنید. بسته را در میان رول گذاشته و سپس از فاصله ای مناسب دمنده گرما را به آن نزدیک میکنید.بایستی بدانید که دمای سشوار صنعتی بسیار بالا بوده و امکان صدمه دیدن در صورت بی احتیاطی وجود دارد. دستگاه را بعد از استفاده به طوری که سر آن به سمت بالا باشد بر روی پایه بگذارید.

 

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی  سشوار صنعتی

 

شرینک جک پارویی

 

برای کنار گیری و ردیف کردن محصولاتی که می بایست چند تایی در کنار هم قرار گیرند و سپس شرینک شوند از مکانیزم جک پارویی شکل استفاده می شود. این جک بسته ها را در کنار یکدیگر قرار داده و به سمت فرایند شرینک هول می دهد. قوطی های رب و بوکس های نوشابه نمونه هایی از استفاده دستگاه شرینک جک پارویی هستند.

 

 

دستگاه ساده و ارزان قیمت شیرینگ حرارتی دو قاب سی دی موجود است. بدینوسیله پکیج های سی دی و بسته های DVD را توسط خودتان شیرینک کنید و به زیبایی و کیفیت خود بیافزایید و آن ها را روانه بازار نمایید.

این دستگاه قابلیت شیرینگ در ابعاد بزرگتر نظیر شیرینگ کتاب و سایزهای مشابه را داراست.

دستگاه ساده و ارزان شیرینگ حرارتی برای انواع محصولات تا سایز 80 سانتی متر موجود است. بدینوسیله پکیج های انواع محصولات نظیر جعبه اجناس مختلف ، بسته ها ، کتاب ، و قاب های سی دی و … را توسط خودتان شیرینک کنید و به زیبایی و کیفیت خود بیافزایید و آن ها را روانه بازار نمایید.

این دستگاه قابلیت شیرینگ در ابعاد مختلف تا 80 سانتی متر برای انواع بسته ها و جعبه ها و سایزهای مشابه را داراست

پلاستیک ها و سلفون مخصوص توسط این شرکت ارایه می گردد. و اطلاعات فنی کار به شما داده خواهد شد.

قیمت بر اساس ابعاد و نوع پلاستیک

 دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک برای نصب لیبل روی بدنه ظروف مختلف بدون اپراتور استفاده میشود و عملکرد این دستگاه تقریبا همانند دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک است.عملکرد این دستگاه به این صورت است که تمامی محصولات مرتب روی ریل قرار گرفته و قبل از ورود به تونل توسط غلافی که روی دستگاه نصب شده است بر روی بدنه برش میخورد. المنت هایی درکناره های تونل که دارای ترموکوبل هستند نصب شده که جریان هوای گرم را به صورت تنظیم شده در تونل ایجاد میکند و حرارت باعث گرم شدن و چسبیده شدن لیبل به دور بدنه محصول میشود.از ویژگی های دستگاه داشتن بدنه مستحکم است که از ایجاد صدا ولرزش جلوگیری میکند همچنین دارای کنترل ترموستات دیجیتال و تابلو برق جدا می‌باشد . رنگ بدنه نیز الکترواستاتیک است.تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در این است که غلاف گذاری در دستگاه تمام اتوماتیک لیبل شیرینگ ، توسط خود دستگاه صورت می پذیرد وهمچنین بر حسب سایز یقه تعویض می گردد. ولی در دستگاه نیمه اتومات دستگاه پلمپ پلاستیک غلاف گذاری توسط اپراتور صورت می گیرد ودر این مدل دستگاه از هیچ نوع یقه استفاده نمی گرد.

 

دستگاه پلمپ شیرینگ دستی  سشوار صنعتی

 

mail مطالب مرتبط : دستگاه پرکن مایعات ، دستگاه اسپری پرکن

 

اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه لیبل شیرینگ

سیستم گرمایش کوره از طریق المنت های میله ای

بدنه کوره دو جداره با عایق های حرارتی جهت جلوگیری از اتلاف دمای داخل کوره

قابلیت کنترل دمای کوره

ابعاد کلی دستگاه : طول 150 cm، عرض 55 cm، ارتفاع برای ظروف مختلف متغییر می باشد

ولتاژ ورودی: 380 ولت

سرعت دستگاه: 400 الی 500 لیبل در ساعت

وزن دستگاه: 250 kg

تمامی قطعات برقی با مارک LS کره

الکترو موتور :   0.37kw 1400 rpm  – دو عدد

تابلو برق : ls کره

ظرفیت تولید : 500 الی 600 لیبل در هر ساعت

نقاله : عرض 20 سانتی متر و طول 300 سانتی متر

اپراتور مورد نیاز : 2 نفر

ولتاژ مصرفی : 380V

ابعاد کلی دستگاه : 300× 80× 170